img

امام جمعه بجنورد:خیزش دانشجویان آمریکایی بیانگر بیداری وجدان‌ها است

امروز جوانان آمریکایی پیام انقلاب اسلامی در مورد فلسطین را فریاد می‌زنند

خیزش دانشجویان آمریکایی بیانگر بیداری وجدان‌ها است

ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز جوانان آمریکایی پیام انقلاب اسلامی در مورد فلسطین را که همان نابودی این غده سرطانی است فریاد می‌زنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه 1403 شهرستان بجنورد با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: در زمان این امام بزرگوار، هجمه‌های فرهنگی خیلی زیادی اتفاق افتاده بود که امام صادق (ع) در مقابل آن‌ها دو راهبرد داشت که یکی از آن‌ها تبلیغ و تبیین دین اسلام و پاسخگویی به شبهات بود؛ که امام صادق علیه السلام تمام عمر خود را برای توضیح و تبیین دین گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه زمان امام صادق (ع) شبیه زمان کنونی کشور ماست، گفت: امروز دشمنان با تمام قدرت رسانه‌ای، فیلم‌سازی، فضای مجازی و ... به‌دنبال هجمه فرهنگی در کشورند تا اراده را از جوانان ما بگیرند و آن‌ها را به فساد بکشانند. بنابراین ما باید در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم، باید کار تبلیغ و تبیین ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را انجام دهیم و جنایت‌های دشمنان را افشا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نوری بیان کرد: راهبرد دوم امام جعفر صادق (ع) مبارزه با طاغوت بود که ملت ایران نیز از ابتدای شکل‌گیری انقلاب، مبارزه با طاغوت را در دستور کار قرار داد و امروز قدرت پیدا کرده است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تجمعات اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا، عنوان کرد: این خیزش دانشجویان آمریکایی به خوبی نشان می‌دهد که وجدان ملت‌ها بیدار است و پذیرای سیاست‌های ظالمانه نخواهند بود.

وی اظهار کرد: جوانان آمریکایی و اروپایی دیگر به رسانه‌های خود اعتماد نداشته و باسیاست‌های دولتمردان آنجا همراه نیستند

وی در ادامه گفت: کشورهای غربی خود شعار «جای دانشجو در زندان نیست» می دادند اما دانشجویانی که به‌خاطر حمایت از مردم مظلوم غزه شعار می‌دادند را با خشونت تمام زندانی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: عملیات «وعده صادق» که باهدف تنبیه رژیم صهیونیستی انجام گرفت، نقطه عطف برای تمام مردم جهان شد و قدرت ایران را نمایان کرد.

0 کاربر برای این مقاله نظر گذاشته اند

ثبت نظر