img

پاسخ دفاعی ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود

امام جمعه بجنورد:

 پاسخ دفاعی ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود

برخورد سخت رزمندگان با صهیونیست‌ها بخشی از دکترین دفاعی ایران است

حمله به رژیم صهیونیستی دفاعی بود

رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: پاسخ دفاعی ایران به رژیم کودک کش، فتنه گر و توطئه گر اسراییل مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: سپاه پاسداران با حمایت های ارتش و دستور حکیمانه مقام معظم رهبری عملیاتی دفاعی بعلیه رژیم صهیونیستی انجام داد و این اسراییل بود که آغازگر جنگ بود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که در منطقه فتنه‌گری، توطئه گری و خباثت می‌کند و حتی طی این مدت بسیاری از کشورها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تشویق ‌می کند و تاکنون نا امنی‌های زیادی را ایجاد کرده است.

وی افزود: این رژیم  تعدادی از سرداران و فرماندهان نظامی کشور ما را به شهادت رسانده و به سفارت خانه کشور ما حمله کرده است، بنابراین چاره‌ای جز پاسخ محکم در مقابل این تجاوزگری‌ها نبود و پاسخ کشور ما، پاسخی دفاعی بود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها و اردوگاه‌ها را می‌زند اما کشور ما پایگاه‌های نظامی اسرائیل را که در بالاترین سطح حفاظت می‌شد و مراکز جاسوسی‌ها آن‌ها را زد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: از سوی دیگر زمانی که خواستیم پاسخ دهیم، به صورت آشکار اعلام کردیم که اقدام رژیم صهیونیستی را پاسخ خواهیم داد و در حالی که همه قدرت‌های جهان پشت اسرائیل بودند، ایران توانست به مناطق مهم و پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل موشک پرتاب کند و این نشان از قدرت ایران اسلامی است.

0 کاربر برای این مقاله نظر گذاشته اند

ثبت نظر